Skip to content
Лучшие книги о сервисе

ТОП-20 лучших книг о сервисе и клиентоориентированности

ТОП-20 книг о сервисе и клиентоориентированности Леонардо Ингильери, Мика Соломон. ...
Протокол SPIKES

Протокол SPIKES: як повідомляти погані новини пацієнту

Протокол SPIKES: Алгоритм професійного спілкування лікаря в окремих клінічних ситуаціях ...

Бухгалтерський аутсорсинг для малого та мікробізнесу

Бухгалтерський аутсорсинг для малого та мікробізнесу: Як ефективно та безпечно скористатися послугами ...

Леонид и его мечта

  Леонид и его команда «Кадры решают все» — эта ...

7 правил убедительной аргументации

Насколько вы ни были правы, если вы не можете убедить ...

Электронная почта: что это такое и зачем она нужна врачу

Электронная почта: что это такое и зачем она нужна врачу ...

Найбагатший лікар світу

  Патрік Сун-Шон — мільярдер і розробник найновітніших технологій у ...

Революція сервісу в медицині: стартувати та не зупинятися!

  Анастасія Владичинська, експерт із питань сервісу, єдиний у нашій ...