Skip to content
Приватний лікар

Приватний лікар №1(53) / 2022

Читайте в номері: Можливості подолання психологічних перешкод перед купівлею. Частина ...
Алгоритм лояльности сотрудников

Алгоритм создания и удержания лояльности сотрудников

Алгоритм создания и удержания лояльности сотрудников  Лояльные сотрудники — на вес ...

PEEL cтає DERMA 23 лютого 2022 року в Києві, в ...
Конфлікти в медичній сфері

Як впливає наше сприйняття на розгорання конфліктів?

Як впливає наше сприйняття на розгорання конфліктів? Потрапляючи в якусь ситуацію, ...
Коммуникация врача в современных каналах связи

Коммуникация врача в современных каналах связи: на стыке этики, профессионализма и гигиены труда

Коммуникация врача в современных каналах связи: на стыке этики, профессионализма и гигиены труда ...
Комунікативні навички лікаря підручник О.С. Чабан

Підручник «Комунікативні навички лікаря» під ред. О.С. Чабана

Підручник «Комунікативні навички лікаря» Кожна професія, яка передбачає взаємодію в ...
Диджитал-стратегия для медицины

Диджитал-стратегия для малого медицинского бизнеса: как достичь успеха в продвижении

Диджитал-стратегия для малого медицинского бизнеса: как достичь успеха в продвижении  В то ...
Контент для медичного бізнесу

Сучасний підхід до створення контенту для медичного бізнесу, або Як впливати текстами на потенційного споживача медичних послуг

Сучасний підхід до створення контенту для медичного бізнесу, або Як впливати текстами на ...
Особистий бренд лікаря

Розвиток персонального бренду власника приватної медичної практики: вибір між брендом лікаря та брендом клініки

Розвиток персонального бренду власника приватної медичної практики: вибір між брендом лікаря та ...