Skip to content

Як підприємцю обрати банк, з яким буде вигідно та зручно

PL

Як підприємцю обрати банк, з яким буде вигідно та зручно

У зв’язку з проведенням в України медичної реформи, що передбачає фінансування лікарів за кожного пацієнта, з яким лікар підписав декларацію, прогнозується суттєве підвищення рівня доходів лікарів та перехід певної частини з них до приватної практики. Лікарі, які вестимуть приватну медичну практику (працюватимуть як фізичні особи — підприємці), матимуть можливість значно збільшити свої доходи не лише завдяки отриманню компенсацій від НСЗУ, але й за рахунок надання додаткових платних медичних послуг. Не виключено, що саме цей факт стимулюватиме лікарів відкривати власну приватну практику.

Леся Пільчевська, керівник проекту FAMIGLIA DOCTOR Головного управління роздрібного бізнесу АТ «Правекс Банк»

РЕЄСТРАЦІЯ ВЛАСНОЇ СПРАВИ
Алгоритм започаткування власної справи нескладний: спочатку потрібно оформитись як фізична особа — підприємець (ФОП). Найпростіше це зробити через сайт Мін’юсту: потрібно увійти в «Кабінет електронних сервісів» і в «Реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» вибрати пункт меню «Заява на державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи — підприємця». Відкриється вікно входу (реєстрації). Пройдіть реєстрацію, керуючись вказівками. У Мін’юсті запевняють: такий спосіб реєстрації займе лише один день. Також можна відкрити ФОП особисто. Для цього потрібно звернутися до державного реєстратора за місцем проживання з паспортом та ідентифікаційним кодом, надати копії цих документів. У держреєстратора вам запропонують заповнити реєстраційну картку. Протягом трьох робочих днів з моменту подання документації вас повинні внести до державного реєстру й видати відповідну виписку. Далі необхідно власноруч подати документи до підрозділу податкової інспекції. При цьому книгу обліку доходів потрібно буде реєструвати навіть у випадку онлайн-реєстрації ФОП.

ВІДКРИТТЯ БАНКІВСЬКОГО РАХУНКУ
Приватні сімейні лікарі — це фізичні особи — підприємці, що працюють за кодом КВЕД «Загальна медична практика» (86.21). Після проходження процедури реєстрації бізнесу потрібно відкрити розрахунковий рахунок у банку, подавши в банк початковий пакет документів відповідно до вимог, передбачених Національним банком України: паспорт, документ, що засвідчує реєстрацію особи в Державному реєстрі фізичних осіб — платників податку та Витяг з реєстру платників ЄД (або ПДВ). Головне питання, яке постає перед підприємцем: а в якому ж банку краще відкрити рахунок, і які фактори враховувати при виборі банку? З першого погляду може здаватися, що всі банки надають майже однакові послуги, але насправді вони суттєво різняться.

КРИТЕРІЇ ВИБОРУ БАНКУ
Дозволю дати вам декілька порад, на що потрібно звертати увагу, аби ваш вибір був максимально обґрунтований: Надійність банку.Звертайте увагу на історію існування, наявність на сайті фінансової установи офіційної фінансової звітності, інформацію щодо фінансової стійкості банку. Цінності фінансової установи. Банк може справляти значний вплив на суспільство і навколишнє середовище. Тому він повинен діяти не лише заради отримання прибутку, а й створюючи цінності для всіх, з ким банк має справу. Шукайте банк, який підтримує чесність, досконалість, прозорість, рівність, цінність особи, дотримується антикорупційних стандартів. Уникайте банків, що замішані у скандалах та мають незрозумілих власників. Якісно-економічні показники. Порівнюйте умови обслуговування рахунків та якість надання послуг, обравши декілька варіантів. Звертайте увагу на додаткові опції, що пропонує банківська установа для юридичних осіб. До критеріїв вибору входять:

  • Вартість обслуговування рахунку.
  • Наявність сучасної системи дистанційного керування рахунком, яка дозволяє оперативно одержувати інформацію про стан рахунку, скорочує час проведення розрахунків, дає можливість здійснювати платежі в національній валюті, не відвідуючи банк.
  • Надійність збереження банком конфіденційної фінансової та особистої інформації клієнта.
  • Наявність системи персонального банківського обслуговування. Чи може банк надати персонального менеджера по роботі з клієнтами, чи спроможний забезпечити клієнта якісним сервісом та швидким вирішенням клієнтських питань? Так, у деяких надійних банках персональний менеджер координує роботу всіх структурних підрозділів банку в інтересах клієнта і забезпечує прийняття оперативного рішення. Якщо клієнт має можливість отримати в банку консультації з найширшого спектра питань (економічних, фінансових, юридичних) із залученням у разі потреби спеціалістів відповідних відділів, то це є очевидною перевагою на користь такого банку.
  • Умови зарплатно-карткового проекту. Оформлення ЗКП суттєво зекономить ваш час і спростить процедуру видачі заробітної плати (авансів/виплат на відрядження). Усього один платіж — і зарплата автоматично зарахована усім співробітникам підприємства. Переваги та умови обслуговування корпоративних карток. Крім вигідних умов обслуговування та бонусних програм, власники преміальних карт можуть розраховувати на додатковий сервіс, що допоможе полегшити ведення бізнесу та заощадить час.
  • Також потрібно потурбуватися про якісний сервіс не лише для підприємства, а й для фізичних осіб, включаючи й ФОП. Які переваги матимете ви та ваші працівники, обслуговуючись в обраному вами банку? Це також впливатиме на якість роботи та психологічний клімат у колективі. Зіставте пропозиції різних банків та проаналізуйте їх з погляду лікаря. Рекомендую віддати перевагу пакетним пропозиціям, які задовольняють особисті та сімейні потреби. Це значно зекономить ваш час, гроші та нерви. Особливо якщо в пакет послуг входить страхування професійної відповідальності — це можливість спокійно будувати успішну кар’єру лікаря та не турбуватися про можливі фінансові втрати внаслідок ненавмисної помилки.

Бажаємо вам вдалого вибору в питанні банківського обслуговування! Адже банк може стати вашим надійним партнером та помічником у веденні власного бізнесу!

Маркетинговый аудит

Маркетинговая консультация

Маркетинговое сопровождение